Onze werkwijze
Ben je benieuwd naar hoe wij te werk gaan? Je leest het hier.
Stap voor stap
Bekijk hier de 6 stappen die we volgen om tot je perfecte videocontent te komen.

In deze fase bespreken we je wens en budget en kijken we of er een match is. Op basis van onze kennis en ervaring kunnen we je alvast enkele voorbeelden laten zien. Ook kijken we hier naar de haalbaarheid van je plan in combinatie met het budget en wat de deadline is. We denken mee over activatie na oplevering en over eventuele korte social edits.

Door middel van onze videobriefing duiken we de diepte in om gegevens te verzamelen over je videocontentproject. Afhankelijk van het type videoproductie en budget werken we indien nodig samen met freelance conceptontwikkelaars en creatieve directors. Zo komen we tot het perfecte concept. Na akkoord breekt de volgende fase aan.

We plannen de opnamedagen in overleg in en zorgen ervoor dat alles tot de puntjes is geregeld. Daarnaast maken we een schema met daarin de montageplanning, gebaseerd op de deadline.

In deze fase van het project bereiden we de opnamedag voor en produceren we de videocontent. In sommige gevallen is dit een halve dag en in sommige gevallen zelfs vier dagen. Dit verschilt uiteraard per opdracht.

Zodra alle opnames klaar zijn begint de post-productie, oftewel het editen. Muziek, verhaal en beeld krijgen hier de uiteindelijke vorm. We plannen standaard twee review rondes, zodat we zeker weten dat alles naar wens is. Ook voegen we hier eventueel ondertiteling toe in diverse talen.

Zodra de video is opgeleverd kijken we indien gewenst mee met de activatie en uitrol van de opgelverde video’s. Videomarketing is in deze fase een belangrijk onderdeel van de videocontentstrategie om tot het maximale bereik te komen. Met onze kennis van social media en adwords kan je rustig achterover leunen.


Contact
Op zoek naar een goede videopartner? Search no more!
Adres
Mozartlaan 25
1217 CM, Hilversum











